lördag, maj 23, 2009

Just nu är det bara katt-katt-katt i huvudet på mig. Jag och Martin springer till köket titt som tätt för att kika på de söta små ullbollarna. :) De har gått upp lite FÖR bra i vikt (tjockisar) och de är såååååå mjuka och mysiga! Är hemskt roligt att de redan har olika slags "personligheter" som syns på deras pipanden. Bebis 1 som vi fortfarande inte vet könet på är riktigt gnällig och skriker högt medans Bebis 2, hona, piper lite mer ynkligt. Kanske att B1 är en hane? Hur som, ursöta är de iallafall..... Och jag längtar tills de öppnar ögonen!

I torsdags var vi iväg på systers 20årskalas i Göteborg. Blev en hel del körande för min del, ca 55-60 mil på en och samma dag. Mycket folk och väldigt trevligt!

Igår sjukskrev jag mig från jobbet och tog det lugnt här hemma istället. På eftermiddagen åkte vi ut en sväng till Sturefors, dit vi även ska igen alldeles strax. Grillkväll med svärföräldrarna, Carro & Micke och naturligtvis lille underbara mys-Elton!

Inga kommentarer: