fredag, maj 08, 2009

Arbetsveckan är ÖVER.

Gissa om jag är glad över att det är helg.... Idag var helt klart värsta dagen. Ingenting gick in i huvudet, det bara snurrade. Konstant! De sista 20 minutrarna var helt galna och alla satt och garvade åt alla... Nääää, då märktes det att det varit en intensiv vecka!!! Nu har vi utbildning sista dagen på måndag och på tisdag börjar passen. Som jag inte ser fram emot, haha. MEN det är sjukt kul att ha arbetskamrater man kan umgås med och på tisdag ska jag träffa en tjej som heter Liza efter jobbet. Himla kul och trevlig tjej. Och på fredag blir det After Work med jobbet, eller ja, de som kan. Detta efter initiativ av mig och Liza! Ser verkligen fram emot att få komma ut lite! Känns så märkligt att gå från arbetslös och utan socialt liv i Linköping till att ha jobb och arbetskamrater att umgås med utanför jobbet. Life can only get better..

Imorgon åker Martin till Malmö tiiiidigt och kommer inte hem förrän söndag. Så vad ska jag hitta på? Ja det finns nog en hel del man kan pyssla med.. Hoppas på fint väder!

Nu ska jag kasta mig ner i soffan och glo på film och smaska godis/chips.

1 kommentar:

Anne sa...

hej hej!
grattis till nytt jobb, vart är det du jobbar nu?

Vi får ta en fika snart tycker jag! Blev så glad för inbjudan till grillning och så kunde inte jag....typiskt!!

massa kramar