onsdag, maj 13, 2009

Har inte tid att sitta här egentligen...

Om mindre än en timma så börjar biopremiären!!!!!!!! Och här sitter jag, oduschad och ofixad.



Igår var jag ute med Liza. Eftermiddagen började på Mokka med en coca-cola, fortsatte till Steve's för en varm choklad och avslutades på Platå med rödvin... Ja, jag drack alkohol en tisdag!! Hade verkligen roligt, två stooora glas med rödvin, i kombination med trötthet och hunger, resulterade i en inte helt nykter Lina. Fast lagom onykter! Var hemma vid tiotiden på kvällen och slocknade så fort jag la mig i sängen... Jag är inte direkt van vid att vara ute i svängen längre, haha.



Ikväll ska vi på bion och fysatan vad kul det ska bli!!

Imorgon börjar jag redan vid 7 på morgonen men slutar också vid 11. På eftermiddagen är det hittekattsträff.

Fredag är det kundtjänstskola mellan 8-12 och sedan blir det after work! Jag och Liza har planerat att ses runt halv tre för lite vinintag innan vi går till torget dit kollegorna kommer runt fyra.

Och helgen spenderas i Göteborg...

Hinner inte med så mycket här hemma när det är så fullbokat, bilder på balkongen kommer så fort jag får tid över!

Inga kommentarer: