måndag, maj 11, 2009

Veckan fullbokad..

NU är äntligen utbildningen klar! Inga fler schemalagda 8-17 dagar. Idag tog vi våra första 3, 4 samtal med en person som medlyssnade. Det var SVÅRT! Systemet är superkrångligt och man måste verkligen tänka efter innan man gör något - och att ha någon som sitter bredvid och lyssnar, ja det blir ju inte lättare...... Imorgon är det första riktiga passet, 10-14. Jag känner inte för att gå dit men det har väl att göra med nerverna.. ;-)

Denna veckan är verkligen fullbokad för mig. Jag sa tidigare till Martin att det känns som jag lever någon annans liv, så här uppbokad har jag inte varit på flera år. Jobbar hela veckan, visserligen korta pass. Imorgon em. ska jag träffa Liza från jobbet, pratade om att ta ett glas vin någonstans. På onsdag ska jag och Martin på Änglar och demoner. Torsdag ska jag på "hittekattsträff" med Östgötagänget. Fredag är det After Work med jobbet. Lördag åker jag till Göteborg och permanentar mitt hår då syrran gör gesällprovet. Stannar över till söndag.

Nej, det känns inte som mitt liv! :-)

Nästa vecka är dock lugnare, än så länge iallafall. Kanske att jag och Anne kan ta den där fikan eller vad vi nu ska hitta på?! Jobbar iallafall måndag, tisdag, onsdag samt fredag. På torsdag blir det Göteborg igen då syrran fyller 20. Jag måste till Bokia också för att se om jag kan få några tider i sommar.

Pratade med Martin om vi ska semestra någonstans i sommar. Vore ju bara föööör underbart att åka på utlandsresa... Men där sätter väl ekonomin stopp. Drömma går ju!! Semester ska vi ha såklart men det får kanske vara inom Sveriges gränser.

Godnatt gott folk!

Inga kattungar än så länge.

4 kommentarer:

Linda sa...

Ni kanske vill följa med oss till Öland nån vecka i sommar? =) Vi har inte heller råd med utlandssemester...

Gotlandsliv sa...

Kom till Gotland, vet ja! Billigt som bara den, det står ett färdigfixat gästhus här och väntar på er!

Anne sa...

tycker absolut vi får ta den där fikan snart!!

Vart är det du fått jobb? Kul att ha fullt upp så länge det inte blir för mkt!!

kram kram

Lina sa...

Både Öland och Gotland låter intressant! Kanske att det blir båda? ;-)

Anne - jag jobbar på kundtjänsten för Dagens Nyheter. Ska vi säga att vi hittar på något kul nästa vecka?