tisdag, maj 05, 2009

Puuuuh... Utbildning!

Vilken jäkla dag det har varit alltså. Så mycket information, FÖR mycket!! Har börjat gå igenom systemet vi använder i jobbet och det är tamejfan så komplext det bara kan bli...... Och hänger gör det sig också, ofta. Kommer ju bli sönderstressad om det hänger sig när vi väl börjar med kundtjänsten nästa vecka. Övade på att lägga in kunder och prenumerationer och till slut fattade jag ingenting och jag var långt ifrån ensam.... Imorgon är en likadan dag och nej, jag ser inte fram emot det! Inte utbildningsdelen iallafall, att vara där är däremot skitkul.

Skjutsade två av de som är i mitt utbildningsgäng (ca 10 personer) till stan efter jobbet och vi pratade om att fixa en kväll där allihopa från gänget träffas och umgås. Alla är verkligen supertrevliga så jag hoppas att det blir av snart! Känns så GALET skönt att kunna prata och umgås med folk i min egen ålder igen. Något som jag definitivt har saknat.

Jag är lite dålig på att lägga mig i tid då jag är en äkta kvällsmänniska men trots att jag inte sover 8 timmar så känner jag mig ändå utvilad. Har inte så svårt för att gå upp och när jag väl är uppe så är jag pigg som en lärka.

På jobbet har de en kanonbra kaffemaskin där man kan få huur många olika sorters kaffe som helst.. Jag blev helt lyrisk när jag såg att favoriten från gymnasiet fanns - wiener melange! (kaffe och choklad) Har hällt i mig många koppar kaffe idag, blir ju lätt så när det är tillgängligt.

Nu är klockan snart sju och jag har knappt hunnit landa efter jobbet. Mat, dusch och mycket mer än så hinner jag inte ikväll.

Inga kommentarer: