tisdag, mars 03, 2009

Badmys

Har precis tappat upp ett härligt, skummande varmt bad där jag nu ligger och njuter. Ja, datorn fick följa med. Har längtat efter att få bada sedan jag vaknade imorse.. Förstår inte varifrån detta badmani kommer! Jag har definitivt blivit beroende av att bada, minst 3-4 gånger i veckan. Allt från 10minutersbad till timbad. Dessvärre är vårat badrum långt ifrån anpassat till att mysbada, speciellt om man är två. Detta är en av många anledningar till varför jag vill flytta till ett nytt boende, där det finns större utrymme. Som det är nu finns det inte ens plats för en bokhylla... Och det är så fruktansvärt tråkigt att göra om i lägenheten eftersom det är så litet! Nej, en ny lägenhet, nya tapeter, ny inredning... DÅ är jag nöjd!

Jag känner mig sugen på att åka iväg någonstans nu när jag inte jobbar på ett litet tag igen. När mamma och pappa åker till Thailand i mitten av mars så blir det nog en tur till Jönköping. Det är ju så underbart att bo i ett helt eget hus.. Och tänk om våren är här då, ja då har vi en hel trädgård och inglasad altan att njuta av! Maja skulle bli salig. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, kom ner hit! Då lär vi ju hinna träffas! ;) Det var ju synd att jag inte var hemma i lördags... Men du kan alltid ringa! =)