söndag, mars 15, 2009

I väntan på pizzan..

Gud så hungrig jag är. Martin envisades med att vänta med att beställa tills Narnia var nedladdad. Men filmjäkeln strular och nu fick jag nog av att vara hungrig. Väntar nu på en alldeles mumsig och rykande varm pizza.. =)

Fick precis veta att Martin har namnsdag idag. Slarvigt av mig att inte veta det... Men kanske att jag visste det, undermedvetet? För jag gjorde ju faktiskt en underbart god tårta idag!

Väntar också på att få höra mer om hur det gått med kattinfångandet idag, det verkar som de fått in någon misse i fällan. Hoppas! Hoppas de fått in allihopa!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker första Narnia-filmen är mycket bättre. Händer inte lika mycket i 2an och trodde prins Caspian skulle vara mer i fokus...

Lina sa...

Har sett tvåan ett par gånger och jag gillar den faktiskt! :)

Gotlandsliv sa...

Grattis bror på namnsdagen! :)

Anonym sa...

Du är utmanad! ;) Titta min blogg.

Anonym sa...

Det är nog vilka ord som helst =) Själva utmaningen är väl att komma på ord på ens egen bokstav, inte att det ska vara från ens eget liv typ. =)