onsdag, mars 18, 2009

Näta in balkong?

Jag sitter här och överväger om det ska bli en innätning av vår balkong. Orsaken till att jag tvekar är för att jag hemskt gärna vill flytta. Känner mig definitivt inte sugen på att kosta på massa nät, brädor och sånt där för att sen inte kunna utnyttja det.

Å andra sidan vore det så OTROLIGT skönt att kunna öppna balkongdörren och låta katterna ligga där ute i solen. Skulle underlätta enormt mycket för oss då Maja förmodligen skulle sluta pipa vid dörren i tid och otid. Just nu sitter både Maja och Smilla i fönstret intill den vidöppna balkongdörren och spanar och lyssnar på fåglarna.

Helst av allt skulle jag vilja ha ett hus och bygga till en rastgård (nja, byggdelen får nog pappa hjälpa mig med!), alternativt en lägenhet på markplan. Men men.. Det kommer.. Så småningom.

Inga kommentarer: