måndag, mars 16, 2009

Skithockey...

Här sitter jag och väntar på att FaceOff ska börja men naturligtvis visas den på samma kanal som hockeyn som fortfarande inte är slut... Hv har gått vidare och nu väntar jag bara på att LHC ska förlora så filmen kan börja. Skithockey.

Mamma ringde tidigare idag och då skulle hon iväg på manikyr/pedikyr. Pappa skulle iväg och kolla på dykpriser. De hade väl en 35 grader varmt och poolen var lika varm som havet. Nejdå, jag blev inte alls mer avundsjuk... :) Hotellet var jättefint och maten var god. Igår hade de haft någon slags välkomstkväll. Det regnar dock på eftermiddagarna och ska göra så i ett par dagar till. Flygresan hade gått bra men det var lite segt, vilket man kan förstå. Så många timmar i luften.. Tyvärr hade de inget trådlöst internet på rummet till min besvikelse. Hade varit roligt att cama lite med dem!

Martin har äntligen fått motivation till att ta körkortet. Men fy vilka priser de har numera.. Lägger till extraavgifter överallt. Helt sjuka priser jämfört med när jag tog kortet för tre år sedan. Det var synd att han inte bokade ny uppkörning den gången för flera år sedan då han kuggade.. Vilket för övrigt var en orättvis kuggning för Vallarondellen är fanimej en hemskt konstig rondell som de flesta kör fel i första gången de åker in i den.

Filmen är hittills 20 minuter försenad och nu börjar en ny sudden-period. Tyckte att det var ganska sent att sitta uppe till halv ett inatt för att se klart filmen men nu är den ju inte slut förrän efter ett någon gång, beroende på hur lång tid det är kvar av hockeyn..

Och nu är filmen försenad med 1 timme och en kvart. Kommer den ens att visas undrar jag?

YES! LHC äcklen är ute! OCH ÄNTLIGEN KANSKE FILMEN KAN BÖRJA? 1,5 timme senare?

Inga kommentarer: