tisdag, mars 03, 2009

Filmstrul

När vi väl bestämt oss för att se Rec så fungerade naturligtvis inte textningen när vi väl hyrt den.. Testade en massa olika grejer för att få det att funka, utan resultat. Plötsligt hade filmen försvunnit och vi skulle bli tvungna att hyra den IGEN (man har ju filmen i ett dygn). Jag ringde supporten som bad mig maila.. Och till slut fick jag ett svar med en värdekod så jag kunde hyra om den. Äntligen får vi se på film tänkte vi... Nej, såklart inte. Denna värdekod användes en halvtimme tidigare för att hyra en helt annan film än den vi hyrde.. Så nu fick jag maila på nytt och be om en RIKTIG kod och jag hoppas att de skyndar på sig och skickar iväg koden innan de stänger supporten om 10 minuter......

Att det ska vara så svårt att se på film.. Tänk på den gamla goda tiden, då stoppade man bara in en vhs i spelaren och tryckte på PLAY!


UPPDATERING
Två timmar senare har vi fortfarande inte sett filmen. Får inte igång textningen.
Och att se en spansk film utan text, som man dessutom betalat för, går bara inte..
Nu lägger jag mig och sover istället. Arg som ett bi. Detta tog alldeles för lång tid...

Inga kommentarer: