söndag, november 02, 2008

Vovvar

Finsk Lapphund

Nova Scotia Duck Tolling Retriever

Samojed

Golden Retriever

Foton från filmdjur.se, stenen.se, dog-breeds-and-gifts.com, puppydogweb.com

Oj oj! Jag vill så gärna ha en hund i framtiden när vi skaffat ett hus. Vet dock inte vilken ras! Dessa fyra små raringar är de som finns i tankarna. Blir sjuk av längtan... :)


En sak som jag "stör" mig på är att min kamera som jag fick i USA fungerar inte. Batteriet är urladdat och jag kan inte ladda upp det eftersom laddaren är gjord för USA! Måste införskaffa mig en omvandlare men de kostar en del. Pappa har en i Jönköping så jag får passa på att ladda upp den nästa gång jag är där. Så trist att inte kunna lägga upp EGNA bilder på bloggen..

1 kommentar:

Anonym sa...

tack för omtanken, jag mår mkt bättre nu!
ska in till sjukan för fler undersökningar i veckan och äter blodförtunnande ett tag framöver så snart ska jag nog vara fit for fight igen, hoppas jag!

Tycker absolut det är dags för fika!

kraaaaaam