onsdag, november 12, 2008

Nu sätter jag igång

Sedan jag träffade Martin har jag gått upp runt 18 kilon. 18!! ÖVER TRE STORLEKAR. Inte konstigt att jag inte kommer i kläderna längre.. Det är helt idiotiskt och faktiskt oacceptabelt. Jag kämpade i ett år med att tappa vikt!!! Till slut lyckades jag, blev av med ca 35 kg, och vågade då träffa Martin. Men ett år senare så är jag alltså på väg uppåt igen.. Det känns skit! Så, i och med detta inlägg tänker jag nu viga mitt liv åt att gå ner dessa kilon och mer därtill. Jag har tänkt gå ner (håll i hatten nu) 27 överflödiga kilon! Det är nästan tre säckar med kattsand. På måndag ska jag fixa ett träningsabonnemang på World Class. Men det som kommer vara jobbigast de första veckorna är sockersuget... Jag lider redan nu med Martin som blir tvungen att stå ut med en riktigt tjurig, arg och förtvivlad Lina! Detta mål ska nås innan juni 2009.


På viktklubb.se finns det en artikel om mig. Jag skäms när jag ser den eftersom jag inte förtjänar att stå under "Vi har lyckats"...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men gumman.. Klart du förtjänar att stå där! Du var ju grym som gick ner så mycket! Du klarar det igen! Nu har du ju dessutom Martin som stöd! =)

Gotlandsliv sa...

Håller med föregående talare, det är grymt imponerande att du lyckades gå ner så mycket! Såklart du kan göra det igen! Helt säker på det!

Själv ska jag också sätta igång, men det får såklart bli efter att macaronen kommit ut. Men då jäklar! Vad jag ska power-walka! Kommer bli många långa och snabba promenader med vagnen, ska minsann kunna visa mej på Tofta beach i sommar! Ni kommer va? :)