tisdag, november 18, 2008

Inte på topphumör...

Tja. Vad ska man säga.. Finns inte så mycket just nu. Har en dålig dag eller nåt.
Tänkte dock bara skriva några rader för att det inte ska gå för långt mellan varven.

Jag har tappat lusten med att starta eget. Vet inte om det beror på min sinnesstämning just nu, får se hur det känns om ett par dagar. Just nu är jag mest sugen på att jobba och resa.
Imorgon ska jag för övrigt på anställningsintervju. Får se hur det går..

Jaa.. Vad mer... Nästa torsdag har jag planerat att det blir det jul-storstädning här hemma. Dagen efter tänker jag pynta hemmet med diverse jul-prylar. Bästa tiden på året är julen! Ska försöka hinna med ett julbak också.

Det var ju ett roligt inlägg.. Längtar iallafall till nästa helg då C & M kommer hit! Måste se till att hitta på något riktigt roligt. :)

Nu ska jag fixa lite mat till oss båda... Sedan blir det 50 first dates på tv. Måste se lite komedi för att komma i form.

Blää... Vilken urkass dag.

1 kommentar:

Gotlandsliv sa...

Håller tummarna för att intervjun går bra idag!