fredag, november 14, 2008

Fredag & helg

Var på en informationsträff om att starta eget idag. Höll på hela dagen. Visst var det jätteintressant men allt som sades är sådant som jag redan vet om.

Just nu håller vi på och tvättar, helt underbart en fredagseftermiddag... ;-) Väntar även på att Martin ska få tummen ur och diska upp disken så det blir fint i köket.

Imorgon åker vi till Jönköping och stannar över natt. Mamma fyllde år igår så vi ska ha lite kalas för släkten, även för mig som inte hunnit bli firad ännu. Mysigt. :)

Smilla får följa med till Jönköping eftersom jag inte vågar lämna de ensamma under så lång tid ännu. Innerst inne vet jag dock att det kommer gå bra eftersom de börjar bli mer och mer kompisar nu. Men man vet aldrig! För övrigt verkar hon trivas nästan fööööör mycket här, haha. Hon kanske inte vill tillbaka till Malin! :P Men det är kul att det går så bra. Och hon är helt ljuvligt mysig och gosig! (och lite busig).

Igår fick jag ju ett ryck och lämnade in mitt CV i några butiker. För en timma sedan ringde Bokia och ville ha dit mig på intervju nästa vecka. Kan det gå mycket snabbare?

Nu ska jag ta och titta till tjockis-Singha som springer runt ute i köket. Motion är något hon behöver.. Magen är så rund att det är svårt att få ett grepp om henne ibland!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jooo!! Hon måste vilja vara med mig sen! =b hehe

Gotlandsliv sa...

Vad kul med Bokia, håller tummarna att det går vägen!