onsdag, november 19, 2008

Så var ytterligare en intervju avklarad

Kom precis hem efter att ha varit på anställningsintervju. Eller snarare ett litet samtal, kändes verkligen inte som en anställningsintervju! Tog ca en kvart och jag behövde knappt säga ett ord om mig. Inga frågor såsom varför jag vill ha jobbet, varför just jag ska få jobbet, vem jag är o.s.v. Det var mest lite allmänt, varför jag flyttade hit och lite om mina tidigare erfarenheter. Mestadels pratade vi om arbetstider. När jag kan börja jobba, om jag har något annat jobb, att det kan bli 7-8 dagar i sträck.. Jobbet sträcker sig framförallt över december och lite in i januari. Går det bra så kan det bli så att man får jobba över bokrean och helger. Det jobbet går ut på är främst att stå i kassan och slå in paket. Skulle vara riktigt roligt!

Vi får se hur det går, hon skulle höra av sig senast fredag. Jag håller tummarna för att min tur inte tar slut nu. Jag har varit på 5 arbetsintervjuer tidigare och jag har alltid fått jobbet.. Risken finns att man blir FÖR självsäker!

2 kommentarer:

Gotlandsliv sa...

Låter ju som att det där gick jättebra! Tror absolut att du får det. Kul!

Anonym sa...

Blä för dig, Lina... Den som ändå vore så poppis gällande jobb.. ;)

Verkar jättekul! Hoppas du får det!