onsdag, april 08, 2009

Segt idag

Baconbröd på min födelsedag, såå gott..

Imorse vaknade jag av en fruktansvärd smärta typ där mjälten sitter. Ett tag funderade jag faktiskt på att väcka Martin och åka in till akuten. Vad jag än gjorde så sved det så förbannat, även när jag andades. Av någon märklig anledning kunde jag dock somna om och när jag vaknade igen så var det borta.. En sträckning förmodligen. Men det var ingen trevlig upplevelse!

Igårkväll slet vi som djur för att få upp och ner grejer till förråden. På vinden är det överbelamrat med grejer och det är så fullt att man inte kan gå in, ändå har vi ett megastort förråd. Jag fick nog och städade iordning och plötsligt finns det hur mycket plats som helst! Men det var slitigt också..

Idag hade jag tänkt städa/rensa ur min garderob och städa lägenheten. Just nu känns det inte lockande, skulle vara skönt med en paus med allt städande och röjande. En tur till affären ska jag väl däremot orka med.

Snart är det påsk och jag LÄNGTAR så hemskt mycket!!

1 kommentar:

Anne sa...

Hoppas du haft en riktigt bra dag, fyller du idag?

ha det gott!

kram kram