torsdag, april 02, 2009

Jag kämpar på...

Ja, helt enkelt är det inte att vara riktigt hälsosam.. Idag har jag ätit jättebra, och egentligen alldeles för lite, men därför var det inte hela världen att jag unnade mig lite lättglass och en kopp te till filmen. Martin hade dessutom plockat fram jordnötterna så det slank ner en del sådana också, FAST det är "äkta" jordnötter, sådana som man själv får skala (vilket tar tid och resulterar i att man inte äter lika många som färdigskalade) och utan olja och salt.

Frukost idag blev en naturdiet smoothie, ett ägg och ett knäckebröd med minikeso. Till lunch blev det två knäckebröd med minikeso och valnötter/solrosfrön. Middagen bestod av pasta, köttfärsås och gröna bönor.

Det börjar kännas lättare nu! En vecka till och jag är definitivt på rätt bana.. Planen är att gå ner till 60-63 kg, hur lång tid det tar vet jag inte men inte längre än till min födelsedag. Uuuuh, ännu mer stress...

Inga kommentarer: