fredag, april 17, 2009

Ensam ikväll

Usch, jag känner mig inte tip-top ikväll! Kanske beror på att jag har städat och tvättat och grejat här hemma... Skönt att ha det gjort inför helgen när jag nu dessutom ska jobba.

Martin är ute och dricker öl någonstans, själv fick jag inte följa med.... :( Fast å andra sidan så ska jag upp tidigt imorgon så jag hade nog inte följt med ändå! Jag har suttit länge nu och funderat över vad jag ska fixa för käk. Är såå sugen på kycklingspett med jasmineris och jordnötssås men det känns för bökigt just nu eftersom energin inte är på topp.. Därför blir det nog en pizza från Florens! Martin bad mig köpa en till honom så han "hade något att äta imorgon". Vuxen? Ja. Lat? JA!

Såg att det fanns ett stort filmutbud på teven ikväll, dock ingen jag är så hemskt sugen på... Vi började se Gudfadern igår, kanske att man skulle ta och se klart på den istället..

Inga kommentarer: