fredag, april 17, 2009

Träna på Nautilus?

Av någon märklig anledning fick jag hem ett litet papper om att Nautilus öppnar en ny träningsanläggning. Priserna är fruktansvärt lockande! Om man tecknar sig för ett år innan nästa vecka är slut så kostar det bara 149:-/månad! Om man dessutom tecknar ett såkallat parkort, alltså så att både jag och ex. Martin tränar, så kostar det bara 249:-/månad alltså 125:-/person. Man kunde också teckna ett maxkort och får då träna på båda Nautilusanläggningarna och då kostade ett parkort 400:-, alltså 200:-/person/månad. Skapligt billigt!

Martin är inte så sugen på att byta gym dock....

Vad tycker ni, ska jag satsa på ett kort för 149:-/månad? Anläggningen kommer ligga på Tornby så det är en liten bit, men cykel skulle ju funka alldeles utmärkt.

2 kommentarer:

Linda sa...

Låter kanonbra! Hade jag bott närmre hade jag joinat! Men det blir ju lite långt... ;)

Lina sa...

Jaa, det blir nog inte så mycket billigare om man måste pendla 12 mil varje gång man ska träna... =)