onsdag, april 22, 2009

Pissekatt

Så var det dags igen.. Alli har börjat hålla konsert här hemma och igårkväll sa jag till Martin att han inte skulle bli arg om hon kissar i sängen snart... 10 timmar senare vaknar jag av att Alli krafsar på Martins täcke........ Innan vi gick och lade oss så satte jag henne på kattlådan för säkerhets skull och turligt nog hade hon inte kissat ner hela täcket, bara urinmarkerat. Men fyfan vilken stank det är när hon gör så........ Det var bara till att dra av påslakanet och lägga det i blöt. Passande nog har vi tvättid nu i eftermiddag, så himla skönt.

Så nu är sovrumsdörren återigen stängd och jag tror att jag ska ta ner köksdörren idag så vi kan stänga in Alli där under nätterna. Kan ju inte ha stängd sovrumsdörr p.g.a. Maja, inatt/imorse fick jag gå upp och släppa ut, släppa in, släppa ut, släppa in.. Ingen sömn alls!

Inga kommentarer: