lördag, april 04, 2009

Sömnlös inatt...?

Det kommer med all säkerhet dröja ett bra tag innan John Blund infinner sig inatt.. Såklart tänker jag på motgången med sommarjobbet... Det känns verkligen trist. När man hittat jobbet man verkligen trivs med... Och när man är helt säker på att man har jobb där under sommaren... Så händer det här. Tänk om jag inte gått in och frågat idag? När hade jag fått reda på det??? Om en månad?! Var en ren slump att jag gick in dit och bad att få träffa chefen.. Kan säga som så att min magkatarr blev värre efter detta. Tror att det är som min mamma säger, jag har en stor inre oro som utlöser min hemska magkatarr.

Nu ikväll/inatt har jag redan sökt ett jobb, jag känner mig så stressad och det enda som hjälper är känslan av att jag KÄMPAR.

Imorgon är det dop i Finspång som står på schemat. Måste köpa fler magkatarrtabletter, annars blir det svårt att härda ut.

Jag vet att det inte har skrivits några positiva inlägg det senaste, men just nu är det inte så mycket positivt. Fast det kan vända! Snabbt! Och tro mig, jag jobbar så hårt jag kan för att få det till det bättre.

Godnatt gott folk..

1 kommentar:

"mamsen" sa...

Allt löser sig sa han som "s..t".
Om man bara ger sig den så fixar allt sig, men nu måste ni muntra upp er !!!
Snart kommer påskharen!!!!
Kram mamma