fredag, april 10, 2009

Långfredag!


I förmiddags åkte vi ut till Sturefors där vi fortfarande befinner oss och här finns också Carro, Micke och söta lilla Elton! Han har växt den lille krabaten sedan vi sist såg honom. Sicken guldklimp han är! Jag och Martin fick mumsig påskchoklad av den lilla familjen, så gulliga de är. Under eftermiddagen var även Martins mormor, moster och kusin här och fikade och vi solade oss i den härliga solen.. Det har nästan varit sommarväder idag och det är mycket välkommet! Dagen har varit jättemysig med god mat, tillochmed en nubbe slank ner! Men stackars svärmor har problem med en tand och kunde inte göra oss sällskap vid middagsbordet. Det är hemskt tråkigt att hon har så ont. :(

Hade tänkt fixa till korten på mormor & morfar nu när det blev läggdags men naturligtvis glömde jag att ta in kartonarket från bilen... Jag känner mig ganska så stressad, är ju tänkt att vi ska ge bort det kl. 15 imorgon då det är påskmiddag i Jönköping. Och jag har inte ens en ram!! Alltid ute i god tid, verkligen..

Imorgon bär det alltså av till Jönköping med tre katter och en kanin i bilen! Jag har inte hjärta att lämna den lille gnagaren själv i sin bur längre så hon får börja åka med. Har faktiskt dåligt samvete för att alla djuren är ensamma i lägenheten inatt, känner att jag har blivit en liten "hönsmatte". Det känns så tomt utan alla mina pälsklingar.

Kanske att man skulle ta och försöka sova lite, måste komma iväg i skaplig tid imorgon då det som sagt måste fixas med ramar och grejer..

Glad påsk!

1 kommentar:

Linda sa...

Ååh, blir ni här över helgen? =) Kanske för mycket att göra så man inte hinner ses?