tisdag, april 28, 2009

Ont överallt

Har under två dagar slitit som ett djur med lagerinventeringen på Bokia, imorgon är det dags att inventera butiken.... Börjar kl. 7 imorgon och ikväll slutade jag kvart över sju... Inte länge man får vara hemma och ta igen sig. Har så fruktansvärt ont i hälarna och i ryggen... Och inte kommer det bli lättare imorgon, kanske får vara kvar där till sena kvällen.

Tänkte ta med mig lite fikabröd imorgon och just nu har jag en plåt med brownies med marshmallows i ugnen. Och nu kom jag på att det är dags att ta ut dem!

Åh... Jag vill sova flera dagar i sträck.

Uppdatering: Mitt kvällsbak brändes vid så tyvärr, inget hembakat att bjuda på imorgon... Verkligen jätteroligt när den sista energin går åt till att baka - och så blir det förstört! Nu luktar det bränd kladdkaka överallt, även här i sängen där jag nu ska sova... Mmmm... Somna till chokladdoft...

Inga kommentarer: