torsdag, april 23, 2009

I Jönköping

Är just nu i Jönköping och kommer åka hem imorgon igen...
Är lite full i skratt just nu, pratar med Martin via MSN. Har varit väldigt tydlig med att han MÅSTE se till att Alli inte är i sovrummet för då blir det till att tvätta igen! Läs nedanstående.


Lina säger (01:03):
hur har du gjort med katterna?

martin säger (01:03):
kör med öppet.. jag litar på henne inatt, och i värsta fall får vi tvätta ett täcke ;)
tror inte jag kan koppla av med öronproppar

Lina säger (01:04):
näääää Martin, hon kissar konstant i sängen när hon löper! kunde du inte stänga in henne i vardagsrummet med en låda istället?
har du lagt täcke i soffan?

martin säger (01:04):
ok

Lina säger (01:05):
jag tänker mest på allt stök det blir med tvättning.. och imorgon är ju inte jag hemma så jag kan tvätta

martin säger (01:05):
bara för det kom hon upp o satte sig här... nu har jag lite att göra

Lina säger (01:06):
pissade hon?????????????????????

martin säger (01:06):
mm

Lina säger (01:06):
du skojar...
ja man ska väl inte säga det men... told you so..
.


Jag var bara tvungen att dela med mig av detta! Det lönar sig att lyssna på sin sambo.

Och en uppdatering:
Martin la ett täcke i soffan efter denna incident och skulle stänga in henne i vardagsrummet. Hon hoppade rakt upp på soffan och pissade, igen. Nu är Alli definitivt i löp, skulle behöva ta henne till Örebro!

Nu får han stänga in henne i badrummet över natten och under morgondagen får det vara stängt till sovrum och vardagsrum tills jag kommer hem och vi kan ordna dörren till köket där hon sedan får vara....

Inga kommentarer: