måndag, april 06, 2009

Möblerat om!

Som jag har slitit idag. Konstant i 6-7 timmar... Har möblerat om i vardagsrummet! Mycket rymligare när jag nu tagit bort bordet med stolar, hade ju ingen användning för det.. Har rensat ur "skräpskåpet" och byrån i hallen.. Har slängt massor med gamla lakan och skit som bara tog en massa plats. Har totalrengjort kattlådorna och kaninburen. Har organiserat om i skrivbordet och nu har vi äntligen våra böcker uppställda istället för liggandes på bordet..

Har satt Martin på ett uppdrag och det är att fixa till sladdarna. Det skulle han gjort när vi flyttade in och nu har vi bott här i över ett år.. :) Det ligger sladdar överallt till förbannelse och det ser hemskt ut och är väldigt opraktiskt!

Nu står det massor med grejer i hallen som ska upp/ner till förråden, men det ordnar vi imorgon.. Idag blir det nog inte mer slit för min del, om jag inte ska organisera i skafferiet och medicinskåpet samt städa kylskåpet. Lite disk finns det också. Och så måste vi fixa till tvbänken.. Ja det finns lite mer att pyssla med!

Orkar definitivt inte laga mat idag så det har Martin lovat att göra. Jag har beställt köttbullar med potatis, sås och lingon. MUMS!

Inga kommentarer: